Alla inlägg den 13 november 2009

Av Gizmo - 13 november 2009 08:05

God morgon alla glada,


Oj det är fredagen den 13 idag jag hoppas vi inte får otur idag. Rynkar på näsan


Jag önskar att ni alla får tur en sådan här dag.Flört


Idag skall matte träna lite uppletande igen samt cyckling. Det är kul med aktiviteter tycker jag, men just nu sover jag för jag har inte gått upp än...hehehehh 


Sedan skall jag duscha för min päls ser inte så glansig ut längre. Det skall bli spännande att se hur det blir med det nya schampot och balsamet matte köpte i Växjö.


Jag bifogar en bild från den första snön har i Tranås...jag sprang som en vilde för snö är kul och den lockar fram så många goda lukter ..heheheh


Trevlig helg alla och vi hörs snart igen,


Kramar Gizmo.


 

Ovido - Quiz & Flashcards