Alla inlägg under februari 2009

Av Gizmo - 27 februari 2009 17:36

Hejsan igen,


Matte har glömt att lägga in den fina bilden som matte tog när Sofie ställde mig så här snyggt efter min klippning. Tack Sofie för att du pushade på matte om att lägga ut den. Klart man skall visa upp sig i en så fin klippning. Matte håller med och här är bilden...Håll till godo.


Ha det gott!!


Gizmo

Av Gizmo - 22 februari 2009 17:01

Hejsan,


Jag har varit och trimmat min päls hoss Sofie. Jag hade mycket päls i början men efter så vart jag en riktig Wheaten. Sofie är så duktig på att få till det där extra som gör så himla mycket. Sedan vilade jag i bilen medans matte mumsade på en god middag med Olle och Sofie. Matte hade en kel stund med mamma Stina. Efter maten så fick jag komma ur bilen och fick busa med Stina på baksidan. Oj vad det var roligt att busa med mamma igen. Hon styrde leken hela tiden och jag sprang med. Det regnade lite också så vi vart två blöta hundar efter vår lek. Men oj vad jag gillar att wheaten busa. Matte körde hem och jag var så trött att jag sov hela vägen hem och hemma också. Husse fick putta ut mig för att ta natt rundan. Han tyckte att jag blev så liten med all min päls borta. Men stilig är jag ialla fall.


Nej nu sover jag för natten.


Vi hörs snart igen!!!!


Gizmo.

Av Gizmo - 18 februari 2009 11:20

Hej igen,


Pälsen min börjar tova ihop sig. Matte tog bort massor av tovor i ljumskar och armbågar och vid hasorna. Jag tycket inte pälsvård är så himla jätte kul men matte lät så arg på mig så jag la mig ner på bordet och led i det tysta. Fast efter att ha fått hoppa ner och en mumsig pastej bit så var jag nöjd. Matte och jag tog en skön och uppfriskande promenad runt svartån. Jag hade så många lukter att ta reda på så jag vart helt slut när vi kom hem i stugvärmen igen. Jag kan hoppa upp på en stor sten nere vid ån och så klart tränar vi varje gång vi gåt förbi. På söndag skall vi till Sofie & Stina. Jag skall få min päls trimmad. Skall bli kul att träffa Hultarna igen:)


Vi hörs snart igen!!!


Gizmo.

Av Gizmo - 17 februari 2009 10:48

Hej,

Nu har jag en egen blogg!! Min matte är väldigt ny på att blogga och jag får skälla på henne om hon inte håller igång den.


Vi hörs snart igen!!!


Gizmo

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards