Alla inlägg under augusti 2010

Av Gizmo - 3 augusti 2010 15:30

Hejsan,


Idag har matte och jag övat på utställnings övningar....Det går jätte bra nu med mitt nya utställningskoppel   Matte är hel nöjd !!


Vi hörs snart igen!! I eftermiddag skall jag gå ett spår ...kul!!


Gizmo.

 

Av Gizmo - 2 augusti 2010 20:42

Hejsan alla glada svansar,


Idag var jag och min flock i skogen. Matte lade två spår till mig som jag klarade galant --så klart!!! Jag älskar att vara ute i skogen och spåra. Så nu sover jag som en stock....matte myser...hehe... Så klart som vanligt var kameran med.


Ha det gott,


Gizmo.


  Börjar vi någon gång tro ???

  Matte häng på nu för nu spårar jag ........   Nu är vi nära min belöning snart...skynda matte!!!   Efteråt så fick jag söka efter pinnar som husse kastar in i skogen...Easy peasy..!!

Av Gizmo - 1 augusti 2010 21:20

Hejsan,


Är ett tag sedan vi skrev i bloggen men vi har facebook och är lite dubbelt upp. Titta gärna in på min facebook sida =)


Vi har fått tipps från min uppfödare Sofie om hur matte ska trimma mig. Sofie gjorde en sida av mig och så fick matte fixa min andra sida. Efter mycket tid till och från på trimmbordet så blev matte nöjd med resultatet...


Tack Sofie för alla goda råd!!!


Vi hörs snart igen,

Gizmo.


Ps.  Hoppas ni har det kul  i skogen med spår....det har jag,  men kolla igenom pälsen noga för de där otäcka fästingarna ....



Här ser nu hur matte har trimmat mig .... he he he he    


 

     

Ovido - Quiz & Flashcards