Alla inlägg den 1 november 2009

Av Gizmo - 1 november 2009 21:15

Hejsan alla glada i höstmörkret,


Jag måste berätta när jag och Sofie åkte ner till växjö utan hundar för att studera hur det går till på en större utställning.


Oj vad hundar där fanns när vi kom fram..alla storlekar och sorter. Vi tittade hur det gick för Wilmer. Han hade blivit stor sedan sist vi såg honom ..men oj så söt och go han är.



Sedan väntade vi och väntade vi på att Wheaten skulle starta i ringen. Vi såg hur det gick för Sofies kompis och sin hund. De klarade sig mycket bra. GRATTIS !!!


Sedan gick vi tillbaks till Wheaten ringen men där var nu en snygg ras som heter Bedlington Terrier...oj oj oj ....ja ja smaken är som baken...hehehheh 



Sedan gick vi på hundshopping...det blev en hel del för mig...hehehhe



Efter mycket om och män så var der Wheatens tur och vi såg många olika hundar och stilar hur man visar upp sin hund...Jag lärde mig massor av att bara se .


Vi kände att det sög i magen så vi gick upp till restaurangen och åt en god lunch...sedan vart det lite shopping igen ...hehheh 


En lpng dag med mycket trevligt sällskap och många fina Wheaten hundar.


Tack Sofie för en jätte rolig och givande dag!!!


Ha det gott,


Gizmos matte Carina.



'Åh ja ...måste lägga in en bild på snyggterriern ..hehehe  Tungan ute



 

Ovido - Quiz & Flashcards