Alla inlägg den 12 november 2009

Av Gizmo - 12 november 2009 11:20

Hej alla glada i höstmörkret,


Idag har matte och jag varit ute i Malingskog och tränat på uppletande. Vi hade med oss min pipmus och matte gjorde upp en ruta som jag skulle leta igenom. Jag hittade musen direkt så det var klart att jag hade min favo sak att leta upp. Jag fattade inte först att jag skulle byta musen mot godis hoss matte men efter några gånger så la jag musen vid mattes fötter. Nästa gång skall matte försöka få mig att överlämna i matttes hand. Jag ville söka mera ...men matte sa att det var slut, suck...ehhheh  Jag ser fram emot nästa gång vi tränar igen. Hemma igen så vart det en cyckeltur och in igen så var jag helt slut både i huvudet och korppsligt.


Ha det gott och vi hörs igen,


Kramar Gizmo.


   

   

Ovido - Quiz & Flashcards