Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Gizmo - 10 maj 2009 13:03

Hejsan alla mina bloggläsare,


Oj vad länge sedan jag skrev här. Matte har varit på latsidan igen..fy skäms. Jag tränar på som vanligt med matte och husse. Det går bra på min allmänlydnads kurs med. Matte har fått lite pondus nu och jag veknar direkt...tror hon jag men jag har mera i bagaget. Hon vet ju inte hur jag blir i andra könsmognanden..heheheh...Jag njuter i det fina vädret ute i trädgården och i skogen. Mate och husse kommer att spåra med mig mera. Jag fick igår leta i spår i malingskog och det märktes att det var ett tag sedan, men jag tog spåret snart igen och det gick som på räls. Jag letade reda på en favo pinne som jag har där ute..och bar den hem som trofe´ .


Här är lite bilder från en fika utflykt vi hade för ett tag sedan.


Vi hörs snart igen.


Ha det gott!!


Gizmo.

Ovido - Quiz & Flashcards