Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Gizmo - 28 maj 2010 09:40

  - Bilden är lånad från Sofie Krantz,  Kennel Giant Force-


Grattis alla söta goa poliser som


blir 2 år idag !!!



Hoppas ni alla får god tårta


och annat busigt.....och ha en


underbar dag.


Gizmo.

Av Gizmo - 28 maj 2010 09:09

  Godmorgon alla glada svansar  


Så här kopplar jag av på morgonen med att zzzzzzzz ova. Varför stimma runt på morgonen som matte gör när man kan slappa under bordet..hehehheh. Fin och gosig kudde jag har va??  ...ehheh..mattes datasladd får duga.


Idag skiner solen WOW det är verkligen som en vitaminkick för kropp och själ. Jag har varit och tagit min spruta mot kennelhosta så nu är jag garderad. Min veterinär tyckte jag är sååååååååå  fin och sprallig precis som vi Wheatens ska vara. Jag fick till och med frolic och visade min fina lydnad att jag faktiskt kan stå still utan att stimma runt. I helgen blir det spår om vädret tillåter så uppdateringar kommer om hur vi klarade oss i skogen.


Ha en trevlig solig helg och vi hörs snart igen,


Gizmo

Ovido - Quiz & Flashcards